Saç Dökülmesine Kesin Çözüm

denizin blogu

Şampuan, bilindiği üzere saçtaki; yağ, toz, kepek, kirli parçacıkların su yardımıyla temizlenmesini sağlayan temizlik maddesidir. Hatta saçının doğasında bulunan yararlı yağlarıda buna ekleyebirsin.

Şampuan 1920'li yıllarda üretilmeye başlanmış ve günümüzde de hala devam etmektedir. Ancak dünyada bir çok kurum ve kuruluşlar tarafından saçı temizlemekle birlikte insan sağlığına zarar verdiğide tespit edilmiş. Araştırmalara göre şampuan kullanımının haftada 2 kereden fazla kullanan insanların saç dökülmesinin en az %30 arttırdığını tespit edilmişdir.

Marketlerde yer alan her şampuanın içerisinde %100 bulunan sentetik maddelerden bazıları şunlardır; 

SLS (Sodium Lauryl Sulphate) SLES ALES (Ammonium Lauryl Ether Sulphate) Cocamide DEA PEG – 12 Dimethicone Etilen Glikol Distearat Kıvamlaştırıcılar Selilöz türevleri Polietilen glikol diesterleri Renklendiriciler Parfüm Paraben koruyucular Methyl-, Ethyl-, Propyl-, Butyl-, sodyum hipoklorit Benzyl Alcohol, Isobutylparaben, Sodium Methyl-, Methylchloroisothiazolinone ya da Sodium Propylparaben, Methylisothiazolinone Polyquaternium-7 Climbazole

Yukarıda yer alan sentetik maddeler arasında kimyasal adıyla "Sodyum Hipoklorit" yani Çamaşır Suyu'na rastalamak mümkün.

Saçım çok gür bana bişey olmaz ben şampuan kullanmaya devam ederim diyorsan haftada iki en fazla üç kere ve saçına uygun olan şampuan türünü kullanmanı öneririm. Çünkü saçına uyumlu olmayan şampuan saçının dökülme hızını arttıracaktır.

Peki saç dökülmem var ve kel kalmak istemiyorum diyorsan ne yapabilirsin?

Cevap tabi ki; tamamen doğal, hiç bir sentetik, koruyucu madde içermeyen, insan doğasına uygun Bıttım Sabunu!

Bıttım sabunu; bıttım (yabani fıstık) ve Siirt'te yetişen menengiç yağından yapılan bir sabundur. Bıttım Sabunu'nun Faydaları;

  • Egzama ve Mantar gibi cilt hastalıklarını iyileştirir.
  • Kepeği %100 e kadar önler.
  • Deri dökülmesini keser ve sağlıklı saç derisine zemin hazırlar.
  • İçerisindeki doğal vitaminlerle saçları besler.
  • Varisleri rahatlatır ve tedavisinde yardımcı rol oynar.
  • Gözenekleri açarak cildin nefes almaasını sağlar böylece vüducu rahatır.
  • Beyazlaşmış saçlara renk verir ve zamanla siyahlaştırır.
  • İnce saçları güçlendirir, kırılmaları önler.
  • Saç dökülmesini %100 e kadar önler.
  • Kuru saçları nemlendirir.
  • Saçlara canlılık katar.
  • Kaşıntıyı keser.
Günümüzde Siirt'te üretilir ve dünyanın her tarafına gönderilir. Üstelik, Türkiye'nin neredeyse her yerinde aktarlardan alabileceğin Bıttım Sabunu'nun piyasa değeri 7 - 15 TL arasında değişiyor. Saç ekme, pahalı bitkisel denen şampuanlara verilecek tonla para yerine 1 kg Bıttım Sabunu alarak kendini değiştirmeye başlayabilirsin. Günümüzde dünyanın her yerinden talep gören bu sabunu kullananlar arasında İngiltere Prensi CharlesTürkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı ve daha nice ülkenin önde gelen insanları bu sabunu kullanmıştır. Eğer hala inanmıyorsan siirtli halkın 70'inde bile simsiyah fırça gibi saçlarını görebilirsin.
Bıttım Sabunu, saç dökülmesine doğal çözüm!

Bu yazı size yardımcı oldu mu? O zaman aşağıdaki kahve resmine tıklayarak bize ücretsiz kahve ısmarlayın. Teşekkürler. :)



5 Yorum:

  1. Çok doğru!! Bu şampuanlar saç döküyor efendim. Zeytinyağlı veya bıttım sabunu kullanın benim babam kullanırdı bıttım sabununu 80 yaşında saçları dökülmedi!

    YanıtlaSil
  2. Bıttım sabununu duydum ve şampuanı keserek bu sabuna geçtim bana en az 6 ay kullanmamı söylediler ben sabrettim yaklaşık 2 senedir kullanıyorum ne kepeğe çözüm oldu ne de dökülmeye artık pes ettim. Bıttım ne bende ne de eşimde hiç bir işe yaramadı aksine dökülme şu anda daha çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sabırla kullanıyordum ama hiçbir faydası olmadığı gibi saç dökülmesi çıktı sonra bi baktım sabuna başladığım günden beri dökülme hat safhada

      Sil
    2. Kesinlikle katılıyorum

      Sil
  3. Çağın bey bende bugün bi umutla aldım 22 yaşındayım saçlarım seyreldi gerçekten etkisi yok mu eğer yoksa başka çözüm arayayım teşekkürler

    YanıtlaSil